Klacht Philips: Tandenborstel gaan aan en uit.

montysplace

Hallo wij hebben 2 elektrische tandenborstels type HX-6220-05 beide tandenborstels gaan spontaan aan en uit. Deze tandenborstels zijn ongeveer 2 jaar oud. Het lijkt dat er water in zit dit moet toch niet kunnen?

Gr, John

Dat ze met een oplossing komen.

Philips
    Beste John,

Bedankt voor uw bericht hier. Het spijt mij te horen dat beide tandenborstels een eigen leven zijn gaan leiden. Dit is begrijpelijk geen wenselijk fenomeen.

Mijn collega’s en ik helpen u graag verder, maar dat kunnen wij het beste doen via onze reguliere klantenservice kanalen.

We willen u dan ook vragen met ons contact op te nemen en opnieuw uw klacht te delen. Dit kan via Facebook (https://philips.to/NLFBMessenger) of Twitter (https://Philips.to/NLCareTwitter), maar natuurlijk kunt u ook telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Ga voor de mogelijkheden en openingstijden naar https://Philips.to/NLContact. Uw klacht zal op klachtenkompas niet verder in behandeling worden genomen.

Als u denkt dat uw product niet werkt zoals het hoort, kunt u ook onze nieuwe zelf-service functie op de website proberen: https://philips.to/2JXkreR).

Groet,
    Remco

Ook een klacht indienen over Philips?