Klacht Philips: Tandenborstel gaan aan en uit.

Klachtnummer
# 423687
Gebruiker
montysplace
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo wij hebben 2 elektrische tandenborstels type HX-6220-05 beide tandenborstels gaan spontaan aan en uit. Deze tandenborstels zijn ongeveer 2 jaar oud. Het lijkt dat er water in zit dit moet toch niet kunnen?

Gr, John

De oplossing

Dat ze met een oplossing komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste John,

    Bedankt voor uw bericht hier. Het spijt mij te horen dat beide tandenborstels een eigen leven zijn gaan leiden. Dit is begrijpelijk geen wenselijk fenomeen.

    Mijn collega’s en ik helpen u graag verder, maar dat kunnen wij het beste doen via onze reguliere klantenservice kanalen.

    We willen u dan ook vragen met ons contact op te nemen en opnieuw uw klacht te delen. Dit kan via Facebook (https://philips.to/NLFBMessenger) of Twitter (https://Philips.to/NLCareTwitter), maar natuurlijk kunt u ook telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Ga voor de mogelijkheden en openingstijden naar https://Philips.to/NLContact. Uw klacht zal op klachtenkompas niet verder in behandeling worden genomen.
     
    Als u denkt dat uw product niet werkt zoals het hoort, kunt u ook onze nieuwe zelf-service functie op de website proberen: https://philips.to/2JXkreR).
     
    Groet,
    Remco

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen