Klacht Philips: Televisie moet worden gerepareerd maar wordt maar niet opgehaald

Klachtnummer
# 38469
Gebruiker
Matte
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben al vanaf 19 augustus! bezig om het probleem aan onze televisie te laten verhelpen. SMART TV van nog geen jaar oud en plm 800 euro betaald...
Na eerst telefonisch de nodige contacten en een e-mail contact te hebben gekregen strandden we omdat de e-mail "helpdesk" vervolgens helemaal niet meer liet horen...bijzonder.
Uiteindelijk besloot Philips toch dat de TV zou worden opgehaald voor reparatie. Daar zijn we nu al 4 weken mee bezig. Alle helpdesk medewerkers die ik nu heb gesproken (10?) beloven me dat ze het gaan regelen en oplossen....tot dusver zonder enig resultaat.
Een leidinggevende spreken kan niet (kan natuurlijk wel, maar dat willen ze niet) dus kom geen stap verder. SCHANDALIGE service voor zo'n organisatie...

Gewenste oplossing

DE TV ophalen zodat hij kan worden gerepareerd!!!
Het schijnt dat ik een e-mail moet krijgen waarin een barcode/adres zit wat op de doos moet worden geplakt als UPS de TV op komt halen......ook nog nooit een e-mail gekregen, wel 1 keer onaangekondigd UPS voor de deur....

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen