Klacht Philips: Temperatuur koffie te laag

Klachtnummer
# 124757
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een koffiezetapparaat van het merk Philips gekocht waarbij de koffie die uit de machine komt niet de temperatuur die het zou moeten hebben.
Het apparaat is opgestuurd, maar er is nog niks verbeterd. Ondanks dat her reparatie rapport aangeeft dat de koffie de juiste temperatuur heeft blijkt uit eigen metingen het tegendeel. Dit door middel filmpje via mail laten weten. Inmiddels, zijn we twee maanden verder en is de klantenservice blijkbaar niet in staat om op verdere mails te reageren, en reageren ze maar helemaal niet meer.

De oplossing

Reparatie zodat koffie aantoonbaar een temperatuur heeft van 80- 85grC of geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?