Klacht Philips: termijn inschrijven philips acties

Klachtnummer
# 62981
Gebruiker
tonvos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Strijkbout met 30 euro actie korting tijdens actieweken gekocht. Website meldt nog steeds: "De voor jou! weken Geldig voor aankopen van een sonicare of een beauty product gedaan in de periode van 10-04-2014 t/m 12-05-2014", strijkbout staat nog altijd met 30 euro retour in de folder. Echter bij registreren van product melding: registratie mogelijk tot 12 mei 2014. Philips gebeld: wijzen op de kleine lettertjes, en verdedigen waarom de folder met strijkbout nog steeds op website staat. Philips kan niets doen: regel is regel. Philips verzint nieuwe spelregels tijdens telefoongesprek.

De oplossing

Dat ik de 30 euro terugkrijg waar ik recht op heb. Dit was het doorslaggevende argument om hem te kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen