Klacht Philips: tv doet niets staat in rebote

limataki

sands 6 maanden tv Philips 49puk7. vanaf dag 1 problemen. wazige balken in het beeld, tv die niet aan wil gaan of niet uit of spontaan aan, geluidsuitval. gemeld bij platte tv via e-mail zeker 20 x gemaild.. op advies diverse acties ondernomen. Problemen bleven. Ook Philips gebeld. Zij hebben op "afstand"in tv gekeken en diverse dingen gedaan. Niets heeft geholpen.
Bijna elke avond stekker erin en uit. tijd wachten en weer aanzetten wat niet altijd lukte.
3 weken geleden deed tv niets meer en stond in rebote now . Platte tv gebeld en via mail .
Philips ingelicht op advies Platte tv. Philips doet zelf niets meer maar schakelt CED repair
Dordrecht in. Klacht en zij bestellen onderdelen Nu blijkt het onderdeel uit Polen te komen en het kan nog lang tijd duren. belachelijk gewoon. En tv is al 3 weken stuk. Geen vertrouwen meer in tv ook al wordt hij gerepareerd. 6 maanden niet ongestoord kunnen kijken. volgens philips moet ik wachten.

nieuwe tv
6 maanden lang diverse problemen
volgens mij lost vervangen 1 onderdeel niet alle problemen op die ik al die tijd met tv heb gehad
en nooit philips meer60.0002783

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

limataki
    Hallo, onderdeel uit Polen kan niet geleverd worden. Nu lees ik in de status bij CE repair Dordrecht ( door Philips ingeschakeld ) dat
    Philips toestemming heeft gegeven voor omruilen of creditering.
    Fiat moet uit China komen en kan weer lang duren. Gezegd dat
    ik creditering wil. Ik heb in 1 jaar tijd 3 tv's van Philips gehad en alle 3 problemen. U begrijpt dus wel dat ik geen Philips meer wil.
    Wat kan ik doen om mijn geld te krijgen?
    Vriendelijke groet
    Martin Warmenhoven

Ook een klacht indienen over Philips?