Klacht Philips: TV kapot na 3 jaar 42PFL3108H/12. F21A 132110400800 aankoopdatum 28 juni 2013 € 399,00

Klachtnummer
# 193489
Gebruiker
Loes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tv is naar Mediamarkt gegaan die hem heeft doorgestuurd naar ZES in GOES reparatierapport gekregen LCD/LEDSCHERM VERVANGEN BEELDCIRCUIT HERSTELLEN SOFTWARE UPDATE UITVOEREN AFREGELEN TESTEN EN CONTROLEREN KOSTEN. €540,87 - wettelijke bijdrage €277,47 te betalen €263,40 restwaarde €74,81

De oplossing

Verwacht van Philipstv een langere levensduur! De aanschafprijs was in een aanbieding van de mediamarkt Buikslotermeerplein Amsterdam €399,00 de reparatieprijs €540,87 waar een wettelijke bijdrage afging van €277,47 dus te betalen €263,40. Restwaarde €74,81. Ik had persoonlijk een aanbod gedaan omdat het toestel zo'n korte levensduur heeft gehad koop een nieuwe TV en u krijgt dan een bepaalde flinke korting. Maar nee we hebben afstand gedaan van het toestel omdat de reparatie veel te duur was en hebben de restwaarde geaccepteerd €€74,81 wat eigenlijk een belachelijk voorstel was. We hebben een ander toestel uitgezocht ( natuurlijk geen Philips) maar de hele gang van zaken vind ik niet deugen van zo'n groot bedrijf! Dit is zeker geen reclame voor Philips!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen