Klacht Philips: Tv loopt vast en philips bied geen oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469070
Gebruiker
lolkejan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb juni 2019 een philips tv gekocht. Sinds februari loopt de tv steeds vaker vast bij het afspelen van bijvoorbeeld Netflix of andere apps.

Heb eind mei contact gehad met de klantenservice, die geven aan aan een update te werken die dit probleem moet verhelpen. Wacht hier dus al 2 maanden op en krijg geen antwoord wanneer ik vraag wanneer de update verwacht wordt.

De oplossing

Of binnen een maand update of tv inruilen voor werkend product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    lolkejan
    Datum
    Philips reageert net zo goed hier als op Twitter en via telefoon: niet of geen informatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lolkejan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen