Klacht Philips: TV Software Update 40pfl8605H/12
Details
Klacht
We hebben in Nov. 2010 de 40PFL8606H/12 TV gekocht er hebben hierop twee keer een software update op gezet waarna de tv beter reageerde en er diverse problemen op zijn gelost maar sinds 13-06-2012 Versie: 000.140.048.000 is er al geen software update meer beschikbaar en de TV is Zeer traag geworden met elke reactie op de afstandsbediening ook wanneer de tv opstart duurt het 30 seconden eer deze aangaat waarna er zwart beeld is waarna de tv elke keer opnieuw moet worden aan en uit gedaan.van zender shakelen duurt ruim 15 seconden voordat de tv overgaat naar de andere zender, ben niet tevreden over deze gang van zaken van deze dure TV.
ook in combinatie met een satelliet receiver en de UPC Horizonbox op de HDMI ingangen staat elke keer het beeld stil en het beeld word zwart
Gewenste oplossing
graag een nieuwe software update zodat deze problemen worden opgelost.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.