Klacht Philips: TV Software Update 40pfl8605H/12

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57797
Gebruiker
jeroen vervloet
Datum
5 reacties

Details

Klacht

We hebben in Nov. 2010 de 40PFL8606H/12 TV gekocht er hebben hierop twee keer een software update op gezet waarna de tv beter reageerde en er diverse problemen op zijn gelost maar sinds 13-06-2012 Versie: 000.140.048.000 is er al geen software update meer beschikbaar en de TV is Zeer traag geworden met elke reactie op de afstandsbediening ook wanneer de tv opstart duurt het 30 seconden eer deze aangaat waarna er zwart beeld is waarna de tv elke keer opnieuw moet worden aan en uit gedaan.
van zender shakelen duurt ruim 15 seconden voordat de tv overgaat naar de andere zender, ben niet tevreden over deze gang van zaken van deze dure TV.
ook in combinatie met een satelliet receiver en de UPC Horizonbox op de HDMI ingangen staat elke keer het beeld stil en het beeld word zwart

Gewenste oplossing

graag een nieuwe software update zodat deze problemen worden opgelost.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte heer Vervloet,Hartelijk dank voor uw bericht. Indien de TV te traag is, raden we aan om het internetgeheugen te wissen en de TV eventueel terug te zetten naar fabrieksinstellingen.Voor verdere vragen en hulp kan u contact opnemen met de helpdesk op 0900 202 08 71 (€ 0,10/min*), of via chat & e-mail op de Philips website.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  2. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    Dank voor uw bericht , we maken geen gebruik van ( en hebben dit nog nooit gedaan) internet op de TV ook het terugzetten naar de fabrieksinstellingen maken geen verschil, worden er geen software updates meer gemaakt voor Philips tv's uit 2010?
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Geachte heer Vervloet,We raden aan om een harde reset uit te proberen. Dit kan door de TV gedurende enkele minuten van de stroom te halen. Ook raden we aan om de beeldverbeteraars uit te zetten. Die zijn enkel nodig wanneer u iets bekijkt van inferieure beeldkwaliteit. Voor dit toestel komen waarschijnlijk geen updates meer.Indien dit de problemen toch niet zou oplossen, dan raden we aan om contact op te nemen met de helpdesk. Dit kan via de telefoon op 0900 202 08 71 (€ 0,10/min), of via chat of e-mail op de www.philips.nl website.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
  4. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    Slechte service van Philips laatste keer dat ik een Philips Tv he gekocht
  5. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    WE HEBBEN EEN DURE PHILIPS TV GEKOCHT EN DEZE WORD NIET MEER GEUPDATE DMV EEN SOFTWAREUPDATE EN ER ZIJN VELE MOEILIJKHEDEN MET DE TV BEDIENING EN BEELDOPTIES ONZE VOLGENDE TV WORD DUS 100% GEEN PHILIPS MEER DIT WAS VEEL BETALEN NIET VEEL HALEN BEN ZEKER NIET TEVREDEN MET DEZE TV

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen