Klacht Philips: TV stuk

Klachtnummer
# 68835
Gebruiker
Keijbets
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu reeds 4 weken kapotte tv van Phillips. Nog niemand geweest.Vlgs de reperateur van Philips, CA repair, kan het max. 5 weken duren voordat de tv gerepareerd wordt omdat dan pas de onderdelen aanwezig zijn. Vreemd, is CA repair helderziend dat zij zonder te kijken weten wat kapot is en dat zij dat alleen beoordelen door mijn omschrijving van de klacht aan Philips.
Philips laat mij recentelijk via mail weten dat mijn klacht is opgelost en dat de tv gerepareerd is. Is uit hun duim gezogen, er is nog niemand geweest en de tv staat nog in de doos.Heb van de winkel Maxwell Heerlen een ruil tv gekregen anders had ik al 4 weten geen TV. Schandalig.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste,Voor vragen en klachten ivm het repair proces raden we aan om contact op te nemen met de Philips helpdesk op 0900 202 08 71 (€ 1,- per gesprek), via chat of e-mail sturen via op www.philips.nl. Zij helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen