Klacht Philips: TV twee keer stuk in 2,5 jaar tijd

Klachtnummer
# 66028
Gebruiker
BenHa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met de prijsopgave die ik onlangs telefonisch ontving ben ik het niet eens: € 213,00. Ik heb daar dan ook geen goedkeuring aan gegeven.
Een Philips TV genaamd 32PFL6606H die wij op 3 dec. 2011 via Internetshop gekocht hebben voor € 445,00,
die wij op 11-10-2012 hebben moeten laten repareren (LCD-paneel vervangen);
die op 21 juni 2014 plots een blauwe verticale streep midden over het scherm laat zien;
‘n euvel dat zich, telefonisch, door een medewerker van Consumer Care niet laat oplossen.

Twee keer een reparatie binnen 2,5 jaar Philips TV bezit !
Ik nodig Philips uit mij te overreden het Philips merk aan te houden; Philips en ik betalen allebei de helft: € 106,50.
Dat is niet meer dan redelijk gezien twee mankementen binnen een zo korte tijd.

Als u hiermee instemt kan ik Philips trouw blijven, en anders stapt mijn gezin over naar een ander merk.

De oplossing

Ik nodig Philips uit mij te overreden het Philips merk aan te houden; Philips en ik betalen allebei de helft: € 106,50.
Dat is niet meer dan redelijk gezien twee mankementen binnen een zo korte tijd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen