Klacht Philips: Tv van 2700 euro in 2013. wel geluid en verlichting maar geen beeld.

pauly24

Tv geen beeld meer ,maar onderdeel is niet meer verkrijgbaar.

Heb de TV op laten halen door erkend bedrijf...Processor bord is defect,maar kan niet meer geleverd worden..Moet ik nou de TV van 2700 euro nu naar de stort brengen.Eis een nieuwe TV van Philips,omdat het onderdeel niet meer leverbaar is.

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

pauly24
    Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn klacht..
    Op mijn tv van 2700 euro (2014) is het processor bord defect ,maar onderdeel is niet meer leverbaar.
    Eis dat Philips reageert op mijn klacht en tot een goede oplossing komt.

pauly24
Helemaal geen..Ze doen er niks aan .de televisie is van 2013,het moederbord is defect en dit is niet meer leverbaar.Ze zeggen het is buiten de garantie en het valt buiten de economische levensduur...De televisie is 5 en een half jaar uit en koste bijna 2300 euro...Had op zijn minste van Philips toch compensatie verwacht...Snap niet dat zo,n groot bedrijf als Philips de naam zo te grabbel kunnen gooien...

Ook een klacht indienen over Philips?