Klacht Philips: Ugrow geef elke x geen verbinding

Suzan010

We zitten nu al 2 weken zonder neeld van de babyfoon.. vanaf de geboorte is die eigenlijk al kut en moesten we heb elke x aan en uitzetten omdat we geen beeld zagen. Werd en word er knetter gek van vooral omdat je net ben bevallen en met alle rust naar je kind wil kijken als het slaapt. Ik krijg totaal geen rust en denk niet dat dat de bedoeling ervan in. We zitten hem nu 3 maanden aan te kijken en we lopen elke x tegen dezelfde problemen op.. geen beeld, geen verbinding, infrarood doet het savond niet waardoor het pikdonker is, valt steeds uit. Alles geprobeerd op nieuw ingesteld en gereset en blijft deze ellendige problemen aanhouden. Me kind is nu 3 maanden en loop alleen maar te stressen omdat ik me mind niet lan zien dus loop elke x naar boven om te kijken of me kind nog wel adem en dan je vertellen dat ik er helemaal verrot van ben want kom totaal niet aan me rust toe. Aan de internet verbinding ligt het totaal niet want we hebben vol bereik in huis. Ben er aardig klaar mee! ik zou er nu wel gewoon 1 willen hebben zonder internet verbinding werkt ofzo maar we hebben voor deze +200 betaald en dat is ontzettend veel geld voor ons. Dus even een nieuwe aanschaffen zit er voor ons niet bij. Ik vind het een verschrikkelijke rot ding en zou graag me geld terug willen voor een nieuwe te kopen die het wel doet em gewoon me rust kan pakken

Philips
    Beste mevrouw,

Dank voor het delen van uw ervaring met de uGrow monitor. Ik kan me goed voorstellen dat u uw kindje in de gaten wilt houden en wilt kunnen zien tijdens het slapen, en begrijp dat de huidige situatie niet ideaal is. Ik zou graag kijken hoe ik u verder kan helpen. Aangezien Klachtenkompas geen officieel Philips-kanaal is, zou ik graag via e-mail kijken wat ik voor u kan doen om de verbindingsproblemen met uw uGrow op te lossen. Zou u daarom uw e-mailadres met mij willen delen? Bij voorbaat dank.

Anna
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?