Klacht Philips: Uitvallen Philips airfryer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369895
Gebruiker
jaro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn aifryer is nu net meer dan 2 jaar oud en weinig gebruikt tussen de 50 en 75 keer even een patatje of een snack maken. Het begon met het uitvallen tijdens het gebruik en nu doet hij helemaal niets meer ook het display gaat niet meer aan. Ik vind het wel heel snel voor van een van de duurste airfryers.

De oplossing

Ik zou het niet weten het is buiten de garantie maar Philips moet zijn verantwoording nemen voor een van de duurste producten in zijn soort.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jaro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen