Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Philips: Uitvallen Philips PFL7008K/12
Details
De klacht
Na aankoop van de TV direct al problemen, uitvallen en spontaan aan gaan van de TV in de nacht. PHILIPS gebeld echter de problemen gingen niet voorbij en is er besloten DOA toestel te ruilen voor een nieuweOk bij de nieuwe TV kwamen de problemen terug
Contact met de winkel, doorverwezen naar Philips en wat denk je , nergens in de administratie bleek dat hierover vaker contact was geweest.
Slordig...het argument was dat ivbm de privacyregels Philips niet langer dan een jaar deze gegevens bewaard , slordig en kwalijk vind ik dit.
Philips meld TV bij E-care aan een week zonder de TV en zoveelste probleem
ik ben het vertrouwen inmiddels kwijtgeraakt in dit product en vraag me af wat e-care wil repareren? Dit probleem is bekend bij Philips kwalijk zo met je klanten en vertrouwen om te springen Ik wacht af wat Philips gaat doen, maar vind omdat ze afweten van deze problemen met dit specifieke model ze dit toestel verplicht zijn om om te ruilen voor een goed en betrouwbaar product
De oplossing
terugnemen en omruilen voor een betrouwbaar en vergelijkbaar product !!!!!!!!!!!!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.