Klacht Philips: Uitvallen Philips PFL7008K/12

Diederick

Na aankoop van de TV direct al problemen, uitvallen en spontaan aan gaan van de TV in de nacht. PHILIPS gebeld echter de problemen gingen niet voorbij en is er besloten DOA toestel te ruilen voor een nieuwe
Ok bij de nieuwe TV kwamen de problemen terug
Contact met de winkel, doorverwezen naar Philips en wat denk je , nergens in de administratie bleek dat hierover vaker contact was geweest.
Slordig...het argument was dat ivbm de privacyregels Philips niet langer dan een jaar deze gegevens bewaard , slordig en kwalijk vind ik dit.
Philips meld TV bij E-care aan een week zonder de TV en zoveelste probleem
ik ben het vertrouwen inmiddels kwijtgeraakt in dit product en vraag me af wat e-care wil repareren? Dit probleem is bekend bij Philips kwalijk zo met je klanten en vertrouwen om te springen Ik wacht af wat Philips gaat doen, maar vind omdat ze afweten van deze problemen met dit specifieke model ze dit toestel verplicht zijn om om te ruilen voor een goed en betrouwbaar product

terugnemen en omruilen voor een betrouwbaar en vergelijkbaar product !!!!!!!!!!!!

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Diederick
    Nu een week zonder TV...echt BELACHELIJK !!!.. monteur van E- Care geweest ...tja...al de tweede TV en dan nu nog een ander moederbord laten monteren??.. Vind het echt BELACHELIJK hoe Philips met haar klanten omgaat hierin...
    Ook vind ik het erg kwalijk dat eerder contact met mijn ervaringen met dit product zijn gewist, dit ivbm privacy regels werd mij verteld door de klantenservice ....Ik wacht nog steeds op een passende oplossing voor mijn aankoop
    Diederick
    Nog steeds niets vernomen van Philips na het bezoek van de monteur. Dus wederom zelf gebeld....om te horen dat E-Care niks heeft doorgegeven aan Philips....ongelooflijk...wat een organisatie.
    Wederom maar weer eens bellen met de klantenservice over de klachten en de wijze waarop hiermee wordt omgegaan...De beste man beloofde mij wederom dat er een notitie van wordt gemaakt ...iets wat tot nu toe niet gelukt is...we houden hoop en zien het telefoontje van Philips tegemoet...

Ook een klacht indienen over Philips?