Klacht Philips: Vervangend onderdeel espressomachine binnen half jaar stuk, maar geen garantie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493313
Gebruiker
I. van Egmond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen maart een nieuw onderdeel besteld voor mijn Philips 3000 HD8829/01 espressomachine, een CAPPUCCINATORE aangezien deze was afgebroken bij de klikvinger.
Van dit nieuwe onderdelen brak wederom de klikvinger af, afgelopen week, na nog geen half jaar gebruik. Ik belde daarop met de klantenservice, die mij vertelde dat er geen garantie op onderdelen gegeven kan worden. Er werd mij alleen 10% korting op het onderdeel van 40 Euro aangeboden. Bijzonder mager wat mij betreft!
Daarop heb ik de medewerker gevraagd hier een klacht van te maken. Ik vroeg wanneer ik daar iets op terug zou horen. Ik was bijzonder verbaasd te vernemen dat ik daar nooit iets op terug zou horen!! Wat mij betreft geen klantenservice.

De oplossing

Kosteloos een nieuwe CAPPUCCINATORE beschikbaar stellen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I. van Egmond
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik tweemaal met de customer service contact heb opgenomen (minstens 30 minuten per keer aan de lijn geweest) en foto's van het betreffende onderdeel heb opgestuurd, is de reactie wederom een ijskoude: er zit geen garantie op onderdelen, dus u kunt zelf een nieuwe capucinatore aanschaffen a 40 Euro. En dan hopen dat die langer dan 7 maanden meegaat....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen