Klacht Philips: vocht in koffiemolen van espresso HD8927/01

Klachtnummer
# 182970
Gebruiker
J.P.M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest(apparaat deed het al die tijd goed).
Komen thuis willen koffie zetten zit er vocht op de koffiebonen , stond niet in de zon .
Het apparaat pakt geen bonen, maler draait een hoog toerental.
Koffieapparaat opgestuurd via Philips naar servilux in Belgie
Krijg ik bericht van servilux dat het een gebruikersfout is dat er vocht in de koffiemolen is gekomen.De kosten zouden voor ons zijn .Hebben het app in dec 2015 gekocht, dus nog garantie.
Wij hebben niets verkeerd gedaan , wat moeten we nu doen?

De oplossing

Ik verwacht van Philips dat ze met een oplossing komen.en niet ons voor kosten laten opdraaien.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Dank u wel voor uw bericht. Ik wil graag kijken of ik iets kan doen voor u. Kunt u me uw e-mailadres sturen, zodat ik u een bericht kan sturen? Vanzelfsprekend kunt u ook direct in contact met ons treden via Facebook of Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care