Klacht Philips: Vocht in tandenborstel en daardoor gevolgschade

Sonicare tandenborstel gekocht 2 jaar en drie weken geleden
Nu ineens kapot
Geprobeerd via Philips sonicare op Facebook om het op te lossen
Kreeg een waardeloos antwoord over resetten en 24 uur opladen en dat ze ver niks konden/wilden doen
Om aan te tonen dat het een produktiefout was heb ik hem netjes open gemaakt en hij zat vol vocht en groene oxidatie wat erg gevaarlijk is icm opladen
In dit geval is gratis vervanging op zijn plaats

Een nieuwe tandenborstel op kosten van Philips

Geen reaktie
    Philips
    Beste meneer Hermans,

Bedankt voor uw bericht. Helaas volg ik hier dezelfde procedures als mijn collega's die je op Facebook hebt gesproken. Ik zie dat zij hier ook intern overleg over hebben gehad, waarna nogmaals is besloten dat uw garantie helaas is verlopen. Dit omdat u uw tandenborstel zelf open heeft gemaakt.

Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben dan wil ik u graag vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter, zodat we u sneller te woord kunnen staan.

Simone
    Philips Consumer Care
    Klacht op tijd verzonden
    Geen reactie
    Je hebt toch je borstel nodig
    Batterij mag je zelf vervangen
    Dus daar even naar gekeken
    Hij zat gewoon vol met vocht en oxidatie
    Heel makkelijk om mij nu de schuld te geven terwijl het niet voldoet aan de eisen die je mag stellen
    Jullie repareren ze niet maar vervangen ze
    Dus mensen die oneerlijk zijn hadden een nieuwe gekregen ?
    Erg jammer zo een groot bedrijf en dan een produkt wat gewoon niet goed was niet gewoon vervangen

null null
    En via jullie faceboekbericht eerst een standaard verhaal
    Totaal geen inlevingsvermogen op mijn vraag
    Dan denk je vervang de batterij maar
    Is geen probleem bij deze en je ziet het niet eens dat hij open is geweest
    Jammer

null null
    Nu wordt het een eindeloze welles nietes discussie
    Feit is dat de tandenborstel ondeugdelijk is
    Want hij hoort niet te lekken via de bovenste rubber
    Dan 3 weken na de garantie kapot
    Vervanging is echt op zijn plaats in deze
    Ik heb er nog een dezelfde in ons gezin en die is perfect
    Ik hoop dat jullie deze case toch intern na tevredenheid willen oplossen
    Philips
    Beste meneer Hermans,

Bedankt voor uw reactie. Zoals eerder aangegeven worden dezelfde procedures gevolgd, ongeacht of u uw bericht op social media, hier of telefonisch doet.

Ik vind het vervelend om te horen dat u het hier niet mee eens bent, maar kan u helaas niet tegemoetkomen in uw verzoek.

Om te voorkomen dat u meerdere malen hetzelfde uit moet leggen wil ik u vragen om het gesprek via social media te laten verlopen, omdat wij uw bericht daar een stuk sneller in behandeling kunnen nemen vergeleken met hier.

Simone
    Philips Consumer Care

null null
Philips verstopt zich in alle wegen en bochten en probeerde iets te vinden wat je fout hebt gedaan Echt heel slecht voor zo een groot bedrijf Ook heb ik een persoonlijk bericht gestuurd via FB Ook dit was niet empatisch Ik wil deze klacht zo laten weghalen De tandenborstel is top en deze was gewoon niet goed Jammer dat dit niet anders opgelost kon worden

Ook een klacht indienen over Philips?