Klacht Philips: Voor de tweede keer na krap 1 jaar is de oplader van de tandenborstel defect gegaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 108895
Gebruiker
Janhendrikkarel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oplader tandenborstel na 1 jaar defect, betekent een geheel nieuw set kopen.
Oplader is geheel dicht, je kunt hem op niet laten repareren.
Is toch een zeer vreemde zaak, mijn gezinleden hebben bv Braun als merk en dit werk zonder problemen.

De oplossing

Verklaring van de oplader, en waar kan ik een nw kopen.
Wat doet Fhilips hier aan, ik natuurlijk weer na 1 jaar, ik zal echt de enige niet zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Janhendrikkarel
    Datum
    Geen enkele reactie van Philips mogen ontvangen.
    Zeer bedroevenswaardig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janhendrikkarel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen