Klacht Philips: Wacht al 3 maanden op restitutie na terugsturen artikel

Klachtnummer
# 28536
Gebruiker
Wake-up
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In februari heb ik een Wake-up Light voor € 139,99 bij de Philips Webshop gekocht. Deze beviel niet en ik heb hem op 25 feb (binnen de retourtijd) teruggestuurd. 11 feb gebeld en de webshop zou terubetalen. 21 maart met ******* gebeld en het geld zou er binnen 10 dagen zijn. 23 april mail gestuurd, 25 april antwoord geld komt eraan. 21 mei gebeld met *******i, geld zou er al lang moeten zijn. Zal terugbellen zelfde dag. 22 mei ********- zijn chef zegt, dat het een fout van hun betalingskantoor is. De chef zal erop terugkomen.
Nu is het 4 juni en heb ik mijn geld nog steeds niet en heb ik ook niets meer van customercare gehoord. Ik verwacht dit niet van een gerenommeerd bedrijf als Philips en hoop dan ook, dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost wordt.

De oplossing

Ik verwacht, dat € 139,99 per omgaande terugbetaald wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste,Naar aanleiding van de klacht hier heb ik eind vorige week contact gehad met de Online Shop afdeling en aangegeven dat dit echt te lang duurt. Ze zouden direct contact met je opnemen hierover.Ik hoor graag als dit niet het geval is.
    Met vriendelijke groet,
    Jeroen - Philips Webcare

Ook een klacht indienen over Philips?