Klacht Philips: Waterlekkage van de philips HD8821

Ben Herman

In maart een koffie espresso machine van de 3000 series gekocht en na een dag ging hij veel waterlekken moet na twee keer koffie zetten waterbijvullen en de lekbak legen.
Hij is 9 dagen weg geweest naar het servicecetrum maar komt terug en doet nog het zelfde.
De klachtenlijn van Philips vindt dat wij liegen en het verzinnen.

Een ander aparaat of mijn geld terug

Beste meneer Herman.

Bedankt dat u hier contact met ons over opneemt. Ik heb even in het systeem gekeken aan de hand van uw referentienummer, en zie dat mijn collega vandaag nog met u contact heeft opgenomen. Ik vind het jammer om te zien dat u niet tevreden bent met de aangeboden informatie, maar ik ben bang dat ik mij moet aansluiten bij het oordeel van mij collega. Het is normaal dat de lekbak volraakt als het apparaat meerdere malen per dag aan wordt gezet, aangezien het elke keer zal spoelen en het water hiervan in de lekbak terechtkomt. Ik zie dat mijn collega ook heeft aangeboden om het apparaat nogmaals ter inspectie op te sturen om te kijken of er inderdaad iets buitengewoons aan de hand is, maar dat u hier niet meer akkoord bent gegaan. Mocht u toch van gedachten veranderen dan zou ik u graag willen uitnodigen om nog eens contact met mijn collega's van het callcenter op te nemen of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@PhilipsCare_NL)

Stijn.
    Ben Herman
    Een makelijke antwoord wat we steeds horen. we hebben een koffie machine gekocht om koffie te kunnen zetten Zonder dat wij hem weer 9 dagen kwijt zijn zonder er wat aan gedaan wordt.
    Het probleem is dat het water steeds weg loop als het apparaat niet gebruikt wordt en het is geen spoelwater.
    Ben Herman
    Ik heb na het laastste bericht niets meer vernomen van philips en het probleem is nog steeds niet opgelost.
    Ik ben het zo zat dat ik contact moet met hun moet opnemen terwijl hun antwoord het zelfde is en de kosten voor mijn zijn.

Beste mneeer Herman,

Ik zou u graag willen aanraden om contact met ons op te nemen via één van onze officiële kanalen, zoals Facebook, Twitter, of via de informatie op de contactpagina op onze website. Zo kunnen we u hier wat directer mee helpen.

Stijn
    Philips Consumer Care
    Ben Herman
    Als jullie nu eens contact met mijn opnemen?
    Hoi Ben,

Wat ik je aan kan bieden is nog een inspectie aan het apparaat. Ik snap dat je daar niet helemaal op zit te wachten, omdat het niet de eerste keer is, maar dat is het enige wat ik je voor je kan op dit ogenblik. Ik hoor het graag als je hierin interesse hebt.

Paul
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?