Klacht Philips: Weer een Philips Sonicare die plotseling niet meer oplaadt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298452
Gebruiker
CarVee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Sonicare HX6511/22 gisteren op de oplader gedaan en vandaag doet hij helemaal niets meer. En natuurlijk net 4 maanden na het verstrijken van de garantie. Bij het googlen naar een mogelijke oplossing lees ik de ene na de andere gelijke klacht over de Sonicare. Ik ben verder heel tevreden over het poetsresultaat, maar ik twijfel nu of ik eventueel weer in een Sonicare ga investeren.

De oplossing

Graag aandacht voor dit ogenschijnlijk veel vaker voorkomende probleem met deze toch niet goedkope tandenborstel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    CarVee
    Datum
    Nog geen reactie van Philips.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CarVee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen