Klacht Philips: Weigering levering van onderdelen espressomachine

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42119
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betr espressomachine, zeker 6 jaar oud, waarvan voor koffieuitloop, in de deur, 2 onderdeeltjes vervangen moeten worden. U weigert die te leveren: 'klant mag niet schroeven'. Dus naar Duiven (laten) brengen, waar pas bij >50 € overleg komt. Onderdelen zijn te koop vie Saecoparts.com, maar er wordt min. 50$ verzendkosten gevraagd, Echter, ik durf ik dat niet ivm geld overmaken etc. Ik wil wel de bewuste onderdelen alleen naar u sturen ter vervanging. Ik durf het risico wel te nemen zelf de onderdelen te vervangen (in een deurtje!, geen gevaar)
Gaarne uw medewerking in dezen; uitzonderingen bevestigen hopelijk de regel!

Bij voorbaart dank
L.A. Akerboom

De oplossing

Toezending van gevraagde onderdelen, uiteraard tegen betaling.
Op Saecoparts.com heet het onderdeel coffee dispensing tube nr 149501050 en het buisje waarin het geplaatst wordt is onderdeel van de coffee dispensing kit art.nr 222860241, waarvan ik alleen maar 1 deel nodig heb: waar het dispensing tube in gaat.

Evt. kan ik foto's sturen

En svp geen telefoontjes meer van callcenter. Die vertellen allemaal hetzelfde en daar doe ik niets mee.

1 reactie

  1. Auteur
    Loes
    Datum
    Niet netjes dat er niet gereageerd is. Ik ben nu bijna verplicht een geheel nieuwe esprsso automaat te kopen, wat mij vele honderden euro's gaat kosten. Wordt absoluut ook geen Saeco of Philips!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?