Klacht Philips: wel ambilight maar geen beeld met Philips TV. 42PFL7008K/12

# 195047
Agfe

TV type 42PFL7008K/12 gekocht op 21-03-2015.
Reeds 2. x ter reparatie gegeven omdat het beeld niuet meer " doorkomt" bij het opstarten. Boven in beeld een aantal beeldlijnen. Wel werkt het ambilight en hget geluid.
1e reparatie : afgegeven op 11-08-2016 reparatie rapport dd. 03-09-2016
2e reparatie: afgeggeven op 04-10-2016 reparatie rapport dd 13-10-2016 vermeld slechts : Apparaat vodoet aan fabrieksspecifikaties. Geen technisch defect geconstateerd.
Het euvel blijft echter regelmatig terugkomen. Ongeveer 2 x per week dat het opstarten ongeveer een kwartier a 20 minuten duurt.
Dit mag toch niet voorkomen bij een Philips TV ! En dat na 20 maanden. Nog geen 2 jaar !

een nieuwe TV. of een forse korting bij de aanschaf van een nieuwe ambi 3 tv.

Hoewel de TV voldoet aan de fabrieks specificaties maar zeer regelmatig dienst weigert ( 2 a 3 keer per week ) rest niets anders dan een andere tv aan te schaffen .
Wel hebben wij sinds vele jaren ambilight wat wij zeer aangenaam vinden en zouden dan dus weer bij Philips uitkomen, maar.............. ?

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?