Klacht Philips: wel ambilight maar geen beeld met Philips TV. 42PFL7008K/12

Klachtnummer
# 195047
Gebruiker
Agfe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TV type 42PFL7008K/12 gekocht op 21-03-2015.
Reeds 2. x ter reparatie gegeven omdat het beeld niuet meer " doorkomt" bij het opstarten. Boven in beeld een aantal beeldlijnen. Wel werkt het ambilight en hget geluid.
1e reparatie : afgegeven op 11-08-2016 reparatie rapport dd. 03-09-2016
2e reparatie: afgeggeven op 04-10-2016 reparatie rapport dd 13-10-2016 vermeld slechts : Apparaat vodoet aan fabrieksspecifikaties. Geen technisch defect geconstateerd.
Het euvel blijft echter regelmatig terugkomen. Ongeveer 2 x per week dat het opstarten ongeveer een kwartier a 20 minuten duurt.
Dit mag toch niet voorkomen bij een Philips TV ! En dat na 20 maanden. Nog geen 2 jaar !

De oplossing

een nieuwe TV. of een forse korting bij de aanschaf van een nieuwe ambi 3 tv.

Hoewel de TV voldoet aan de fabrieks specificaties maar zeer regelmatig dienst weigert ( 2 a 3 keer per week ) rest niets anders dan een andere tv aan te schaffen .
Wel hebben wij sinds vele jaren ambilight wat wij zeer aangenaam vinden en zouden dan dus weer bij Philips uitkomen, maar.............. ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen