Klacht Philips: Wite stippen op tv

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 427744
Gebruiker
Catharina#2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb in 3 jaar tijd 3 KTV philips gekocht. Waarvan 2 bij Foka en een bij Coolblue. De tv in de woonkamer Ph.49PUS6101/12LED heb ik 13 maart 3 jaar en gekocht bij FOKA. Nu is er sinds 2 maanden een witte ronde stip van ong. 4 cm doorsnee op het scherm verschenen en 2 weken geleden is er nog een bijgekomen. Dit is een productie fout want de kapjes om de ledlampjes laten los. Dan heb je naar mijn weten de verkeerde lijm gebruikt. Ik heb zowel de winkel FOKA als philips aangeschreven en ik krijg te horen dat de garantie is verlopen. Volgens de consumentenbond heb je op productiefouten minimaal 3 jaar garantie. Ik vind dat PHILIPS zijn verantwoordelijkheid moet nemen en samen met mij naar een oplossing moet zoeken. Ik ben in ieder geval zeer teleurgesteld in Philips en ik hoop echt snel op een reactie. Met vriendelijke groet Catharina Jaspers

De oplossing

Dat of FOKA of PHILIPS mijn tv in orde maakt of samen tot een oplossing komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Catharina#2020
    Datum
    Ik zou toch heel graag serieus genomen willen worden inzake genoemde klacht.
    Ik verwacht dan ook op kort termijn een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Catharina#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb er niets aangehad. Na een week krijg je een mail dat je weer moet reageren anders vervalt de klacht. Je moet dan alles weer opnieuw doen. Ik krijg de indruk dat de consumentenbond op deze manier abonnees binnen haalt. Aan alle kanten doet men aan ontmoedigings beleid. Ben zeer teleurgesteld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?