Klacht Philips: Zeer slechte compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286154
Gebruiker
M. Coolen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Strijkijzer van € 110,- geeft na 2 en half de geest en Philips wil alleen een korting bon van 30 % aanbieden die maar 2 weken geldig is.

Gewenste oplossing

Op basic van de levensduur hieronder toegevoegd in de bijlage, heb ik uit gerekend dat er nog restwaarde is van € 66,- deze wil graag toegevoegd hebben aan mij Philips account met een onperkte geldigheid.

Geboden oplossing
Er is geen contct met mij opgenomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen