Klacht Philips: Zeer slechte service omtrent product reparatie en sta nu met lege handen

Beste meneer/ mevrouw,

Mijn klacht gaat over de zeer slechte service bij de Philips. In april 2011 heb ik een docking
Station gekocht, deze was een jaar later al defect, dus nam ik contact op met de Philips klanten service en vertelde mijn probleem. Het apparaat werd op 23-05-2012 opgehaald en 21-06-2012 kreeg ik daar een nieuw apparaat voor terug. Ik had niks te klagen! Maar toen ging het apparaat weer stuk en en deze werd op 18-07-2012 weer op gehaald door Philips. Na een 20 tal telefoontjes en een aantal mails verder heb ik tot op heden 04-10-2012 het apparaat nog steeds niet terug. Ik krijg iedere keer de melding van " hij komt binnen een week" hij komt over 10 dagen" hij komt na het weekend" of weet u zeker dat u het apparaat heeft aangeboden aan Philips,wellicht staat hij nog bij u thuis. In het laatste telefoongesprek zeiden ze mij dat hij uiterlijk 03-10-2012 bij mij thuis zo liggen. Niet dus! Ik ben het zat al dat gebel wat ook niet gratis is. Zeer slechte service!

ik wil mijn apparaat terug(gerepareerd of een nieuwe) of mijn geld terug

Philips
    Beste klant, vervelend dat u niet tevreden bent over de service van Philips, dit zou niet mogen! Een product wat niet voorradig is, kan een langere levertijd hebben. Wat niet zou mogen is dat dit in uw geval dusdanig lang is.Er wordt contact met u opgenomen om samen tot een goede oplossing te komen!met vriendelijke groet,Philips Webcare
    Jef Augustinus
    Beste meneer/mevrouw van de Philips,Dit heeft er niets mee te maken dat een product niet voorradig is.
    Het is eerder een hele slechte communicatie in jullie bedrijf. Ze beloven mij van alles maar ik heb nog steeds mijn apparaat niet terug. Ik heb vorige week weer naar jullie bedrijf gebeld(weer 20 min aan de telefoon) en toen zeiden ze mij dat hij nu over 3 weken komt!!! Daar zakt je broek toch van af. Ik vraag me af of ik hem überhaupt nog terug krijg. Maar goed ik wacht het wel weer af.
    Jef Augustinus
    Ik heb zojuist weer een mail ontvangen van Philips dat de verwachte lever- datum nu op 13 november staat! Dat is dus weer bijna 3 weken later. Er komt inmiddels stoom uit mijn oren. Ik ben nu bijna een half jaar met dit apparaat bezig, dat kan toch niet normaal zijn.Wat een waardeloos bedrijf is dit.Ik heb van de week ook een koffiezetapparaat van Philips terug gestuurd omdat deze binnen een half jaar defect was. Nou als dat ook een half jaar duurt..... voor mij nooit meer een Philips
    Jef Augustinus
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Jef Augustinus

Ook een klacht indienen over Philips?