Opgelost door Philips: Zeer slechte service van Philips

iazve

Op 8 maart ’13 heb ik mijn Saeco espressoapparaat naar Philips teruggestuurd omdat de zetgroep was vastgelopen.
Eind maart kreeg ik het apparaat terug. De zetgroep was gerepareerd, maar iemand had het apparaat laten vallen: er zaten scheuren in de mantel en er waren stukken van het apparaat afgebroken.
Meteen met de klantenservice gebeld en foto’s van de schade gemaild. Zeven (7!) weken later (na vijf mails + telefoontjes om te vragen wanneer ik eindelijk eens bericht zou krijgen) is het apparaat opnieuw opgehaald.
En vandaag, weer ruim drie weken later, krijg ik het apparaat terug en is de schade slechts gedeeltelijk gerepareerd. Er zitten nog steeds scheuren in, een van de wieltjes waar het apparaat op moet staan is nog steeds afgebroken, en op de bon staat zonder blikken of blozen dat dit gerepareerd/vervangen is en dat het apparaat nu in orde is.
Opnieuw gebeld met de klantenservice: de vriendelijke jongeman aan de telefoon gaat het aan zijn supervisor voorleggen…

Een nieuw apparaat zou het minste zijn, omdat ergens in het proces bij Philips iemand het apparaat heeft laten vallen, de schade is niet bij of door mij veroorzaakt!
Daarnaast past compensatie voor 2,5 maanden zonder koffie-apparaat zitten (dan tel ik de oorspronkelijke reparatietijd niet mee) en twee extra dagen vrij moeten nemen om opnieuw op de koerier te wachten, en dure telefoontjes naar de klantenservice, en een hoop oplopende ergernis.

Philips
    Beste heer/mevrouw Zeijlmans,Dit zou niet mogen gebeuren. Ik wil daarom ook onze verontschuldigingen aanbieden.We gaan deze zaak dan ook uitvoerig bekijken met de betrokken diensten. Vervolgens voorzien we zo snel mogelijk een oplossing. Van zodra we een concreet voorstel hebben, neem ik contact met u op.Hopelijk kunt u dan vlug weer genieten van een heerlijk kopje espresso.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    iazve
    Philips reageert hierboven wel heel keurig, dus een openbare klacht trekken ze zich kennelijk wel aan, en er is zelfs sprake geweest van een nieuw apparaat dat vanmorgen geleverd zou worden ter vervanging. Maar dat is niet geleverd... weer voor niets een vrije dag opgenomen. Ik ben dus nog geen millimeter verder en heb nog steeds geen apparaat, nadat door Philips de mijne kapot is gemaakt. Ze hebben volgens mij echt een hekel aan hun klanten. Ik heb weer gemaild, maar weer afwachten...
    Philips
    Beste mevrouw Zeijlmans,Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u gehad. We doen ons uiterste best om de afgesproken oplossing zo goed mogelijk te laten verlopen.Aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen via e-mail.Met vriendelijke groet,Philips Webcare
    iazve
    Ik heb uiteindelijk een nieuw apparaat gekregen, dat het ook echt doet! Na 3 maanden ben ik eindelijk van de oploskoffie af, met dank aan een allervriendelijkste medewerker van Philips die zich mijn klacht en keer op keer heeft aangetrokken sinds het verhaal op deze site stond, en het probleem voor mij heeft opgelost. Dankjewel Charlotte van Philips Webcare :-)
    Philips
    Beste mevrouw Zeijlmans,Bedankt voor uw bericht op deze website en de toffe e-mail. Ik wens u nog veel plezier met uw nieuwe espressoapparaat.Met vriendelijke groet,Charlotte
    Philips Webcare
    Afgehandeld.

iazve

Ook een klacht indienen over Philips?