Klacht Philips: Zeer slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449855
Gebruiker
JD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tv gekocht. Met de befaamde P5 engine. Op 15 april ontvangen en één week later contact opgenomen met de klantenservice van Philips. De bewegende beelden op de tv was alles behalve vloeiend te noemen. Philips bleef mij aan het lijntje houden, dit proberen, dat proberen, tot mijn herroepingsrecht voorbij was. Toen kreeg ik te horen dat het niet ging om een defect maar dat dit normaal was voor deze tv. Fijn. TV kan niet meer retour, Philips zegt dit is geen defect en ik kan geen half uur naar de tv kijken zonder scheel te worden. Op moment van schrijven wilt Philips niets doen. Ja een monteur sturen onder die voorwaarden dat als er idd geen sprake is van een defect is de monteur zelf moet betalen. Als de tv niet defect is dan ben ik goed misleid door Philips met alle lovende woorden over de P5 engine.

De oplossing

Als Philips mij heeft misleid dan wil ik graag een product wat aan de omschrijving voldoet.
De tv die tot in de laatste pixel perfect is
Bereid u voor op de nieuwste superscherpe, trillingsvrije, briljante beeldkwaliteit — zelfs als u video's streamt. Met dank aan de beste beeldprocessor ter wereld: de P5.*
Philips P5-engine. Altijd perfect, ongeacht de bron.De Philips P5-engine levert beelden die net zo briljant zijn als uw favoriete content. Details hebben merkbaar meer diepte. Kleuren zijn levendig en huidtinten zien er natuurlijk uit. Het contrast is zo helder dat u elk detail haast kunt voelen. Beweging is perfect vloeiend.*

Of mijn geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    JD
    Datum
    Ik zou graag een reactie willen !!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat een slechte service zeg. Dit is toch echt de laatste keer dat ik een Philips product koop. Ze laten je gewoon stikken. Ze adverteren met mooie woorden en als het product hieraan dan niet voldoet dan heb je gewoon pech. Misleiding ten top van Philips. Beste mensen, koop aub geen Philips product. De geboden service is echt om te huilen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen