Klacht Philips: Zie klacht

Klachtnummer
# 367731
Gebruiker
DonP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze Sonicare HX6972/03 gaat midden in de nacht vanzelf aan.
Hij stopt pas als de batterij leeg.
Het apparaat is nog geen 2 jaar oud (okt. 2017).

De oplossing

Met beroep op conformiteitsbeginsel verwacht ik van Philips een nette, snelle en aanvaardbare oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    DonP
    Datum
    De grote Philips heeft nog niet gereageerd. De reactiesnelheid valt tegen van een bedrijf wat consumenten-service hoog in het vaandel heeft (althans, dat zeggen ze).

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen