Opgelost door Philips: Zo willen we niet behandeld worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 324702
Gebruiker
NicolaasK11
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 september 2018 een bestelling geplaatst bij de Philips webshop.
Via Worldpay betaald.
Na een paar dagen contact opgenomen met de helpdesk van Philips omdat we na de bestelling en betaling niets hebben ontvangen.
De helpdesk bevestigt dat de bestelling bij Philips in het systeem zit.
Er zijn problemen met het order systeem. Het kan wel even gaan duren.
Vandaag, 16 dagen na de bestelling en betaling, nog steeds niets anders ontvangen dan de loze beloftes gedaan in de vijf telefoongesprekken die we de afgelopen twee weken hebben gevoerd.

De oplossing

Informatie geven over de status van de bestelling en
zorgen dat het bestelde item geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NicolaasK11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bestelde apparaat is kort nadat ik jullie heb ingeschakeld door Philips geleverd. Dank voor jullie bemiddeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?