Klacht Phone House: Abonnement afgesloten terwijl ik niets getekent heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 161218
Gebruiker
Angel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Door de Phone House aangemeld bij tele2 voor een abonnement terwijl ik nooit een telefoon gekregen heb en ook geen contract getekend had.
Omdat de phone house de mobiel niet snel genoeg kon leveren heb ik hem bij Studentmobiel besteld.
Nu zit ik vanaf februari met een dubbel abonnement bij tele2 wat ik wel moet betalen omdat zij vinden dat de fout bij de phone house ligt en zij het eerst moeten annuleren.
Een week geleden gebeld en ze gaven de fout toe maar konden het zelf niet annuleren
is doorgestuurd naar het hoofdkantoor van de week heb ik weer gebeld maar ze weten nog steeds niets.
Brief aan de klantenservice krijg ik ook geen antwoord op.
Advies van de medewerker ik vind het vervelend voor u maar kan er ook niets aan doen u moet maar rustig afwachten.
Ondertussen betaal ik wel een hoge rekening bij tele2 waar ik slapeloze nachten van heb.
Hoe is het mogenlijk dat ze je zomaar voor een abonnement aan kunnen melden.






De oplossing

Wil zo snel mogenlijk van dit onterechte abonnement af of alnog de bijbehorende iphone 6 ontvangen omdat ik ook het telefoon nummer graag wil behouden dit is wel het nummer wat met nummerbehoud aangevraagd was en omdat de phone house dit niet geannuleerd heeft kreeg ik van Studentmobiel een ander nummer toegewezen waar ik ook niet blij mee ben. Omdat ik geen contract getekent had kan ik nu de telefoon niet meer krijgen omdat dat teveel rompslomp geeft volgens de mededewerker.
Maar mij zonder contract getekent te hebben aan te melden bij tele2 schijnt dan weer geen probleem te zijn volgens tele2 is een abonnement wel altijd gekoppeld aan een bijbehorende telefoon dus ook dit begrijp ik dan weer niet.
Wat meer begrip voor mijn gefrustreerde gevoelens zou ik zeer op prijs stellen want nu voel ik me als een lastige klant wanneer ik bel omdat er van mij verwacht wordt dat ik geduld moet hebben en niet te vaak moet bellen.
Ik wil graag van deze zorgen af!!

2 reacties

  1. Auteur
    Angel
    Datum
    Schandalig dat ik geen enkele reactie van de Phone -House krijg
    ondertussen heb ik weer een aangetekende brief naar het hoofdkantoor gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd .
    De winkel waar de fout is gemaakt heb ik ook nog twee keer gebeld met de vraag of zij dan geen contact met het hoofdkantoor op willen nemen maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik gewoon geduld moet hebben en zij vinden dat ze hun best gedaan hebben en ook Tele2 kan niets voor mij betekenen.
  2. Auteur
    Angel
    Datum
    Tot op heden geen enkele reactie van de phonehouse gekregen ook Tele2 komt mij niet tegemoed om het abonnement te annuleren.
    Ik moet dus gewoon blijven betalen terwijl er nooit een overeenkomst afgesloten is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen