Klacht Phone House: Absurde levertijd van de bijbehorende accessoires bij een Samsung Galaxy S5

LSH

Onlangs heb ik een Samsung Galaxy S5 gekocht bij de Phone House. Bij deze actie staat: 'Bij een Galaxy S5 i.c.m. 2-jarige verlenging van je abbonement krijg je: - Gratis Galaxy Tab3 7" - Gratis 32GB geheugenkaart - Gratis S-View Cover. In de kleine letters staat keurig vermeld dat de geheugenkaart en S-View Cover via Samsung geleverd worden. In de winkel heb ik nagevraagd hoe ik aan deze producten kom en word ik verwezen naar de site van Samsung. Prima dat ze de producten leveren via Samsung, maar dat neemt niet weg dat de Phone House de verkoper hiervan is. Je mag van de Phone House dus verwachten, dat ze er voor zorgen dat alle bijbehorende accessoires in een redelijk termijn leveren (of ze dit via Samsung doen, of uit eigen voorraad is niet van belang). De levertijd is echter 6-8 weken, nadat je bent aangemeld. Zelf heb ik contact opgenomen met de Phone House, zij zijn van mening dat Samsung de verkoper is en dat ik mijn klacht bij hun neer moet leggen. Zij zijn echter de verkoper.

Graag zou ik z.s.m. in bezit zijn van al mijn aankopen. De cover is tenslotte om mijn product te beschermen. Mocht de Phone House niet in staat zijn dit versnelt te regelen, zou ik graag hulp hebben om mijn contract op te zeggen wegens wanprestatie. Ik ben dit contract tenslotte aangegaan, omdat ik dan niets bij hoef te kopen. Nu moet ik alsnog losse accessoires kopen om de waarde van mijn telefoon te beschermen.

Phone House
    Geachte heer de Haas, Helaas hebben wij geen mogelijkheid om de leveringstraject van Samsung te versnellen. De levertijd van 6 tot 8 weken welke Samsung communiceerd is over het algemeen ruim benoemd. Uit ervaring blijkt dat klanten deze accessoires binnen 3 tot 4 weken ontvangen. Mocht u alsnog uw aanvraag willen ontbinden kunt u contact opnemen met het filiaal waar u deze heeft aangeschaft. Mijn collega's zullen u informeren omtrent de mogelijkheden. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Phonehouse Webcare
    LSH
    Beste Phone House,Op het moment dat ik het toestel aangeschaft heb, heb ik deze aangeschaft inclusief de bijbehorende accessoires. Het klopt dat deze via Samsung geleverd worden, dat is door de verkoper netjes vermeld. Wat de verkoper er echter niet bij vermeld, is de lange levertijd.Als ik het toestel aangeschaft heb, mag ik aannemen dat ik geen verdere aankopen te hoef doen. Nu moet ik, ook met een korte levertijd van 3-4 weken nog een aankoop doen om mijn toestel te beschermen.
    Phone House
    Geachte heer de Haas, Wij betreuren het feit dat u onlangs de korte levertijd een andere aankoop moet verrichten. Het is nogmaals helaas niet mogelijk om de levering van een externe partij te versnellen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Phonehouse Webcare
    LSH
    Waardeloos. De Phone House weigert het probleem op te lossen. Er wordt verwezen naar een andere leverancier, terwijl de Phone House het verkooppunt. Zij moeten het dan ook in orde maken. De Phone House is niet in staat te leveren, wat ze bij het contract aanbieding.

LSH

Ook een klacht indienen over Phone House?