Klacht Phone House: Artikel niet ontvangen

Klachtnummer
# 27096
Gebruiker
E.v.Gog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26 februari jongstleden heb ik via de webshop van the phone house een houder besteld, om je telefoon in te klikken tijdens het rijden. Deze heb ik meteen betaald. Ik heb echter nooit iets ontvangen, geen product, geen bevestiging, helemaal niets. Terwijl ik wel allerlei gegevens door heb moeten geven voor de bestelling, en ik dus goed bereikbaar ben. (Telefonisch of per post)

Dit vind ik absoluut niet netjes. ik zou graag horen wanneer ik het product kan ontvangen, of hoe het op een andere manier opgelost zou kunnen worden?

De oplossing

Ik zou graag alsnog het product ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Beste E.van Gog,Kunt u eventueel een mail sturen naar webcare@phonehouse.nl met daarin de betalingsgegevens? In dat geval gaan we het uitzoeken.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.

Ook een klacht indienen over Phone House?