Klacht Phone House: Bestelling 157200 25-11 geannuleerd, maar nog geen geld ontvangen.

Klachtnummer
# 251767
Gebruiker
Jannineboersma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 18 november online een telefoon besteld. Op internet stond leverbaar dus ik zou hem de volgende dag in huis hebben. Helaas was de volgende dag mijn telefoon er niet, en stond hij opeens op bestellen 2-3 werkdagen. Het duurde meer dan een week, en bleek ineens dat de telefoon niet meer leverbaar was. Ik heb er toen voor gekozen om op 25 november mijn bestelling te annuleren, in de hoop mijn geld terug te krijgen. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Terwijl de wettelijke termijn 31 dagen is. Er wordt ook niks met mijn klacht gedaan. In de angst dat ik mijn geld niet terugkrijg wilde ik gisteren toch een andere telefoon uitkiezen, maar dat bleek niet te kunnen. Terwijl ze wel mijn geld hebben.

De oplossing

Ik wil mijn geld deze week hebben, of toch een andere telefoon uitkiezen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen