Klacht Phone House: De ene medewerker geeft wel korting de ander niet, meten met twee maten

Klachtnummer
# 116603
Gebruiker
Trijntje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30/6 gebeld voor een toestel met abonnement voor mijn dochter, goed geholpen, geen koerierskosten en geen toestelkosten vandaag voor mijn andere dochter gebeld, deze dame was onverbiddelijk, maar moest wel steeds alles navragen als ik dingen vroeg. Jammer

De oplossing

Dezelfde korting die ik een dag eerder wel kreeg!

1 reactie

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte mevrouw Boerland,

    Helaas hebben wij geen mogelijkheid om kortingen te verstrekken buiten de reguliere aanbiedingen.

    Met vriendelijke groet,

    Phone House Webcare

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen