Klacht Phone House: Defect toestel

Klachtnummer
# 252603
Gebruiker
DarkMarkus88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bestelling gedaan bij phonehouse.nl
Toestel geleverd, netjes via koerier betaald.
Toestel stuk, gebeld met Klantenservice.
In overleg terug gestuurd en mij beloofd dat er binnen 5 werkdagen een nieuwe zou zijn.
Na 6 weken herhaaldelijk bellen, mailen en contact zoeken met antwoord op wanneer mijn nieuwe werkende toestel verzonden zou worden, eindelijk antwoord dat dat kon.

Na 2 weken geen antwoord en dus weer herhaaldelijk bellen, komt de phonehouse erachter dat ze mijn toestel niet meer kunnen leveren.

Dus probeer ik nu het contract te ontbinden en mijn geld terug te vorderen, maar hier reageren ze weer NIET op.

Dit is serieus slechte zaak, klantenservice mag niets, weet niets en kan niets betekenen behalve dat ik geduld moet hebben.

Na 9 weken is mijn geduld wel op.

De oplossing

Het liefst mijn toestel van de orignele order alsnog. Anders ontbinding order en verlenging abonnement.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?