Klacht Phone House: Deukje in nieuwe iPhone.

Klachtnummer
# 65433
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19-06-20014 heb ik bij de Phone house in Hoorn mijn contract verlengt met iPhone 5S.
In de trein op weg naar huis onder ik na het verwijderen van de beschermende folie een deukje in de achterkant.
Na thuis de tel. nog even getest te hebben heb ik de tel. verder in het doosje bewaard en minimaal gebruikt omdat ik het toestel wilde ruilen voor een onbeschadigd exemplaar.
Helaas kon ik niet eerder terug als de maandag daarop.
Maandag was de baas niet aanwezig en, ik moest dinsdag terug komen.
Dinsdag weer terug naar de phone house, de winkelier vindt dat ik erg te laat ben met het melden van het probleem en wil het toestel niet omruilen voor een ander. Ik ben het daar niet mee eens, we hebben het over 2/3 winkeldagen vanaf aankoop.
De verkoper heeft na enige discussie een email naar phone house gestuurd.
Donderdag, nog niks gehoord weer even langs bij de winkel, winkelier heeft een e-mail gekregen maar geen oplossing en een reactie gestuurd.
Ik vind dit slechte service !

Gewenste oplossing

Ik verwacht een onbeschadigde i Phone 5S als ik die koop.
Als dat niet zo is verlang ik dat dat dat gewoon snel opgelost wordt zonder dat ik zit met vertragingen doordat het toestel opgestuurd moet worden en dergelijke.

1 reactie

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Tolboom,Ik heb uw klacht doorgezet naar de juiste afdeling, zodra ik hier een reactie op heb zal ik dit met u delen. Met vriendelijke groet, Phone House Webcare

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen