Klacht Phone House: Dwaling van verkoper bij afsluiting abonnementen

Klachtnummer
# 163968
Gebruiker
michellevanwissen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de Phonehouse heb ik 2 telefoonabonnementen afgesloten.
We hadden 2 voorwaarden vertelden we de verkoper:
- Geen kosten buiten de databundel
- Buiten de databundel alsnog internet hebben (maar dan langzaam zoals gebruikelijk is)

Geen probleem gaf de verkoper aan vulde de hele riedel in bij Tele2. Wij tekenen en klaar. Nu bleek echter naderhand dat de verkoper zelf niet goed op de hoogte was van de huidige voorwaarden en dat ze dus niet "onbeperkte data" aanboden. We zijn naderhand nog bij hem terug geweest en hij heeft zijn fout toegegeven (ik heb zijn naam ook en hij steunt ons in dit verhaal). Hij kon vanuit de winkel echter niks aanpassen voor me en stuurde me door naar de klantenservice.

Via de email heb in contact met de Phonehouse, maar daar willen ze niet het contract vernietigen of aanpassen naar een grotere bundel of onbeperkt zoals afgesproken. Ze blijven vasthouden aan het getekende contract, terwijl er sprake is van dwaling.

De oplossing

- Vernietiging overeenkomst (dwaling)
Een eventuele alternatieve tegemoetkoming zou kunnen zijn
- Een grotere data bundel (zonder extra kosten)
- Alsnog de afgesproken bundel (onbeperkte data)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen