Klacht Phone House: excuses

Klachtnummer
# 83239
Gebruiker
debbie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

The phone house heeft mij verkeerd geïnformeerd toen ik een abonnement af wou sluiten. ze drongen me op om bij KPN een abonnement af te sluiten van 54 euro per maand! inmiddels is het wel afgesloten volgens KPN. maar kan ik nog steeds niet een abonnement afsluiten inmiddels kan ik mobiel niet gebeld worden en heb ik dus geen bereik. ben er meer dan klaar mee!!

Gewenste oplossing

ik wil dat de winkel mij excuses aan bied voor deze hele toestand! dat hebben ze namelijk nog niet gedaan!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen