Klacht Phone House: gebogen iPhone 6

MaBru

Apple wil mij geen garantie geven op een gebogen iPhone 6. Apple stuurt mij naar Phone House. De shopmanager van de Phone House shop kan niks voor mij doen, omdat de iPhone al bekend is bij de reparatieafdeling van Apple en zij al beslist hebben dat er geen garantie wordt gegeven. Volgens de shopmanager moet ik een brief sturen naar geschillencommissie van Phone House.
Volgens hen moet ik het toestel toch proberen terug te sturen naar Apple, maar dan alleen het vlekje (ontstaan door de buiging) als klacht omschrijven. Misschien zou Apple niet door hebben dat het toestel al beoordeeld is (!).
Ik ben met deze oplossing niet akkoord gegaan. Ik heb Phone House gevraagd om een kosteloze reparatie of vervanging van een toestel.
Zij geven nu aan, mij een tegemoetkoming te willen geven. Echter, ze willen niet zeggen wat voor een tegemoetkoming dit is. Ik moet het toestel weer opsturen en laten maken en dan zou een manager ingeschakeld moeten worden om de tegemoetkoming te bespreken.

Ik wil een kosteloze reparatie of vervanging van het toestel.

Ik ga een toestel niet laten repareren zonder dat ik weet wat een tegemoetkoming ik kan verwachten.

Ook een klacht indienen over Phone House?