Klacht Phone House: geen garantie na fout van Phonehouse

Klachtnummer
# 323911
Gebruiker
zieleman2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb mijn iphone 7 in 2016 gekocht in de phonehouse in Raalte. toen mijn iphone kapot was ben ik naar de phonehouse zwolle gegaan, deze gaf mij als optie om naar Card service te gaan omdat deze werkt in dienst van Apple en omdat mij lijkt dat Phonehouse weet wat ze zeggen heb ik dit gedaan. hier hebben ze mijn iphone omgeruild voor een nieuwe met een ander iMei nummer. hier kreeg ik een papier van omruiling. nu is mijn iphone 7 moederbord kapot. nu wil ik dit laten maken weer bij card service en deze zegt van als je naar je verkooppunt gaat heb je garantie van 2 jaar. dus ik ga weer naar de phonehouse en deze geeft mij geen garantie omdat deze is omgeruild. ik geef ze het papier van omruil maar dit is niet genoeg. na een maand mijn telefoon in geleverd te hebben heb ik mijn telefoon terug en is er niks mee gedaan. de verkoper heeft zijn best gedaan en ik word van het kastje naar de muur gesleept. ik kreeg als advies om een nieuwe maar te kopen. maar over 8 maand kan ik verlengen. nu heb ik dus een niet werkende telefoon en de phonehouse doet niks!

De oplossing

mijn telefoon maken/ mijn kosten vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    zieleman2
    Datum
    Word er nog gereageerd?

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen