Klacht Phone House: Geen reacties hierdoor is oversluiten mislukt

Kir

Contract gesloten bij Tele 2 met een iphone 6 16 gb. Binnen 2 weken bedacht omdat ik een iphone 6 64 gb nodig heb. Gebeld Phonehouse, advies om iphone retour te zenden en contract te annuleren. Dus gedaan en vervolgens een week later opnieuw contract willen afsluiten (omdat oude contract is opgezegd) via internet. Deze aanvraag wordt vervolgens afgewezen, waarschijnlijk omdat het andere contract nog niet geannuleerd is. En nu heb ik dus geen nieuw contract. Getracht te bellen naar de Phonehouse maar het nummer van de website 033-2020023 wordt niet beantwoord terwijl dit nummer tot 20.00 uur bereikbaar zou zijn. En wanneer krijg ik mijn geld retour dat ik heb betaald. Ik ben zeer ontevreden, zeer slechte service en waardeloos hoe ze mij als klant behandelen.

Zorgen dat ik m.i.v. 4 december een abonnement heb bij Tele2 met de iphone 6 64 gb en per direct terugbetaling van € 66,- voor het geannuleerde abonnement of verrekenen met het nieuwe abonnement.

Kir
    Geen reactie! Abonnement heb ik zelf geannuleerd bij Tele2. Ondanks 3 telefoontjes heb ik tot op heden mijn geld niet retour ontvangen van de Phonehouse! Wat een slechte service! Wees voorzichtig met afsluiten! Bij annuleren krijg je je geld niet terug!

Kir

Ook een klacht indienen over Phone House?