Klacht Phone House: Geen toestel retour zoals verzocht

Dario

Heb half mei een toestel ingeleverd met de klacht , simkaart wordt niet gelezen, een technisch defect, via winkel Deventer is deze verstuurd naar Apple , deze komt met een prijsopgave van 569 Euro omdat in het verleden het scherm vervangen is.
Toestelwaarde iPhone 5c is €329!
Aangegeven op 8 juni per mail dat ik het toestel ongerepareerd retour wil ontvangen.
Tot op heden geen mail terug dat het toestel opgehaald kan worden.
De onderzoekskosten ben ik niet bereid te betalen, ik wacht immers al ruim 3 weken
Ben het ook niet eens met de prijsopgave die mijlenver afwijkt van de prijs van een nieuwe van hetzelfde type.
Graag ontvang ik een oplossing voor deze klacht

Phone House
    Geachte heer de Jong,

Wij betreuren het feit dat uw reparatie niet naar wens is verlopen. Uit onze administratie blijkt dat uw toestel op 15-06-2015 retour is gestuurd naar het desbetreffende filiaal. U kunt deze uiteraard dan ook afhalen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Phone House Webcare
    Dario
    Ik heb nooit een melding gehad dat het toestel retour was, we zijn nu 1 maand verder, ik wil het toestel best afhalen, maar ik wil de onderzoekskosten niet betalen.

Ook een klacht indienen over Phone House?