Klacht Phone House: Geld nog niet binnen na een annulering

Klachtnummer
# 193397
Gebruiker
C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden heb ik een mail gestuurd naar PhoneHouse om de telefoon te annuleren, omdat deze niet leverbaar was en zij de documenten niet binnen kregen (terwijl ik deze wel had gestuurd). Op 7-10 hebben ze gemaild dat ze binnen 10 werkdagen het geld retour zouden storten. Dit is tot op heden nog niet gebeurd! Vandaag telefonisch contact gehad met een van de medewerkers, en bleek dat de annulering nog niet was doorgezet. Er is nu beloofd om voor het eind van de maand het geld binnen te hebben. Nou dat is maar afwachten, het vertrouwen in PhoneHouse is weg.

De oplossing

Het geld binnen 10 werkdagen retour gestort op de rekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen