Klacht Phone House: Huawei p7 met telfort abonnement breekt zonder te vallen

Klachtnummer
# 99155
Gebruiker
Pimginneken van
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24-10 2014 heb ik bij The phonehouse Etten-Leur een huawei p7 gekocht. Een mooie telefoon waar ik ook blij mee ben. Totdat ik tijdens mijn vakantie ineens een strepen scherm en een barst in het onderliggende scherm heb. De telefoon heeft totaal geen schade en zat in het hoesje wat door Phonehouse erbij verkocht is. De telefoon is door hun opgestuurd met een vreemd fabriekscontract waarbij er 3 mogelijkheden waren
-Telefoon val onder garantie
-Telefoon valt niet onder de garantie en er wordt een reparatiefee doorgegeven. Besluit ik om hem te laten repareren dan krijg ik telefoon terug (217 euro)
- Besluit ik niet te repareren dan kost het terugsturen €36,30
Telefoon valt onder breukschade wat dus door druk in mijn broekzak moet zijn onstaan.
De winkel geeft verder geen garantie Hoe kan dit?

De oplossing

Ik wil dart de telefoon onder de garantie valt. In de winkel hangt een poster waarop staat dat zonder zichtbare schade van buitenaf of waterschade er 24 maanden garantie op het toestel zit. Ik heb op hun advies een bijpassend hoesje gekocht en nu breekt er toch iets intern.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen