Klacht Phone House: i mei nr. mobiele telefoon

kaatjee-b

telefoon nokia bij me abboment gekregen deze verzekerd. telefoon werd gestolen, verzekerd maar kreeg geen nieuwe telefoon. een tijdelijke telefoon en later me abbo verlengt en verzekerd. Toen kreeg ik een auto ongeluk telefoon kapot htc. mijn telefoon ½ jaar lang gerepareerd. max een week in mijn bezit. er een telefoon bij mijn ouders bij de deur afgegeven (eind dec 2012 /begin jan 2013) Hier is mijn oude telefoon mee genomen met alles er bij van doosje tot oplader en dr drea koptelefoon. Nu 05-01-2014 krijgt mijn telefoon klachten, beeldschrem doet het niet, telefoon word kokend heet, wekker blijft een hal uur afgaan kan niet uit, traag ect. kortom defect. Ik naar de winkel die geeft aan dat ik 1200 moet bellen en hun komen aan huis. Toen deze man er was sorry mevrouw u emai nummer is niet veranderd ik kan niks voor u doen. Na de winkel daar kunnen ze het nr niet veranderen want de telfoon bestaat niet meer in het bestand dus ik kan niks nu. HELP Apeldoorn top!! hoofdkantoor drama!!

Nieuwe telefoon (die ik zelf kies, ) met sim only abbonoment met een mooie actie!!!!
Kost me namelijk steeds minimaal een uur in de winkel dan vervoer en nog niet te spreken over de kosten en frustratie!!!!

in jullie systeem staat al een verhaal met uitleg. Waar je de tickets aanmaakt.

Phone House
    Beste Karen,
    Wat vervelend dat je zo veel problemen hebt met je telefoons! Ik heb de vraag uitgezet hoe het kan dat het IMEI nummer niet herkend wordt, zodat je gewoon gebruik kan maken van de services. Zodra we meer weten, hoor je het van ons.Met vriendelijke groet,
    Phone House webcare
    kaatjee-b
    Vervelend?? Meer dan frustrerend. Word wel herkent maar kan niet aangepast worden. En service heb ik vanuit jullie tot nu toe weinig van gemerkt. Zelf in de winkel worden ze gek van het gezeur
    Phone House
    Beste Karen,
    Onze excuses voor het ongemak betreffende deze klacht.
    Omdat je telefoon de vorige keer direct via de reparateur geruild is, is het IMEI nummer niet goed doorgekomen in onze systemen. Deze fout is in samenwerking met HTC en de winkel hersteld. In het systeem kan ik zien dat je nu een Samsung Galaxy SIII ontvangt. Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe toestel!
    Phone House webcare
    kaatjee-b
    Hier moet ik mee akkoord gaan want als ik zeg doe ik niet kan ik het vergeten. Verwacht nog minimaal een vergoeding of iets in die vorm. per keer kost het minimaal een uur en veel parkeer geld en zit hierdoor nog gebonden aan the phone house.