Klacht Phone House: ik krijg regelmatig zwart, grijs of blauw scherm of hij loopt vast

Carlijne Jansen

mijn telefoon is gekocht op 27 juli 2018. ik heb de telefoon samsung A6 gekocht bij de phone house in Bergen op zoom. ik heb vanaf de eerste week dat ik hem gekocht heb regel matig een zwart scherm en dat wordt steeds vaker. hier bij zijn ook nog andere klachten gekomen dat mijn scherm vast stond of een blauw werd. als ik hier mee naar de phone house terug ging zeiden ze dat ik een pech samsung had. ze hebben nieuwe software op gezet. dit hielp ook niet de klachten bleven. ik ben minimaal 5x terug geweest en niets hielp de klachten blijven. toen kreeg ik het advies om hem op testuren naar de samsung service ,daarvoor heb ik alles er afgehaald en terug in fabrieks instellingen gezet. daar konden ze ook niets vinden en heb hem zo weer terug ontvangen. het probleem met mijn telefoon is dat de klacht niet gelijk zichtbaar is naar het opstarten. de klachten blijven aanhouden .

ik wil een vervangend toestel , omdat ze het probleem niet opgelost krijgen

Carlijne Jansen
    Probleem is nog steeds niet verholpen en heb nog geen reactie van de Phone house ontvangen
    Carlijne Jansen

Ook een klacht indienen over Phone House?

2. Stuur een juridische brief