Klacht Phone House: Ik wacht al 4 maanden op mijn bestellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253672
Gebruiker
Evanijenhuis18
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ga een heel lang verhaal kort maken. ik wacht al sinds 18 november 2016 op mijn abonnement met iphone 7 er stond direct leverbaar !! ik heb TE VAAK moeten bellen !! elke keer zeiden ze dat ze er niks van snapte waarom ik niks binnen heb gekregen en nu zeggen ze ineens dat het product moeilijk leverbaar is hier klopt niks van ik heb er bewijs van dat erop de site staat direct leverbaar,,,, ondertussen moet ik gewoon betalen voor mijn nieuwe abonnement (waar ik het simkaartje nooit van heb gekregen) en ik heb gezegd dat ik wil dat hun die kosten gaan vergoeden en ik kreeg een antwoord dat ze gaan kijken kijken wat ze kunnen doen ALS IK HET PRODUCT BINNEN HEB! na alle beloftes die ik niet heb genoem omdat het er te veel zijn geloof ik hier niks van ik moet al 100 euro betalen bij tele 2 wat ik niet van plan ben !

De oplossing

ik wil dat mijn abonnement word geannuleerd aangezien de Phone house zich niet aan de levertijd houd. ik heb er een screenshot van dat hij direct leverbaar is dus in een keer neer zetten dat hij moeilijk leverbaar is heeft geen zijn.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evanijenhuis18
Datum
Uiteindelijke oplossing
helemaal niks. Ik hoor ook niks meer van de phone hous ik kan ze niet meer bereiken ...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?