Klacht Phone House: iphone 5s gecrasht

Sanel

4 maanden na aanschaf is de toestel gecrasht, bij phone house gebracht 3 juli j.l. met de mededeling dat de toestel niets meer doet.
Vandaag 8 juli j.l.bericht van phone house dat de toestel door valschade kapot gegaan is,en ik de herstel kosten van €380 moest betalen!!!??
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het niet mee eens ben en dat ik wens dat de telefoon kostenloos wordt hersteld aangezien er garantie er op zit en geen sprake is van valschade zoals phone house dat beweert.
Phone house medewerker in kwestie zegt dat ie niks kan doen,en ook nog als ik de toestel terug wil €35 moet betalen!!

Kostenloos herstel aangezien de toestel onder garantie valt.

Phone House
    Geachte heer/mevrouw Rizvancevic,

Wij betreuren het feit dat uw toestel niet onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden. Onze reparateurs hebben helaas valschade geconstateerd waardoor wij geen aanspraak kunnen doen op garantie. U kunt eventueel uw toestel elders ter reparatie aanbieden om gebruik te maken van een second opinion. Mocht hieruit blijken dat uw toestel alsnog onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden zijn wij bereid uw onkosten (verzendkosten e.d.) te vergoeden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Phone House Webcare

Ook een klacht indienen over Phone House?