Klacht Phone House: Krijg mijn telefoon niet terug om te laten onderzoeken of het wel echt waterschade is binnen garantie periode

Hans

ik heb op 12-12 -2013 mijn telefoon terug ge bracht
om dat mijn display niet meer werkte na 3 weken komt mijn telefoon ongeprepareerd
terug met de mededeling vocht schade ik heb foto's gezien ik vraag mij af of dat vocht schade is . tevens heb ik gezegd dat ik wel wil betalen maar mijn eigendom de niet gerepareerde telefoon terug wil voor een 2e onderzoek van een ander bedrijf dat is niet mogelijk ik krijg bij vervanging via hun verzekering de telefoon niet terug .
volgens mij moet de winkel mij bewijzen dat er vocht in zit en niet via een foto dat kan ieder ander toestel zijn

zo spoedig mogelijk weer een telefoon met een wettelijk bewijs s van vocht schade in mijn telefoon . wat volgens de wet moet

Phone House
    Geachte heer Meijer, Als ik uw verhaal goed begrijp, is er op uw verzekerde Nokia vochtschade geconstateerd. U heeft foto's aangevraagd, maar geeft aan dat u niet kunt zien of dit vochtschade is en wilt u hiertegen in beroep gaan.Wanneer er een telefoon ter reparatie aangeboden wordt, bekijkt onze reparateur Dynafix wat de schade is. Gelijk bij het openen van de telefoon wordt er een foto gemaakt, zodat er gelijk bewijs is van de constatering. Dynafix heeft bij uw telefoon vochtschade geconstateerd.Wanneer een telefoon de constatering vochtschade krijgt, hoeft dit niet te betekenen dat de telefoon werkelijk in het water heeft gelegen. Het kan ook zijn dat de telefoon de vochtschade heeft gekregen door bijvoorbeeld een heftige regenbui, condens of bij gebuik in een vochtige badkamer of keuken. De schade is te herkennen aan corrosie op de printplaat. Het fotobewijs hiervan heeft u in het bezit.Onze partner Dynafix heeft bij uw telefoon vochtschade geconstateerd, een constatering die in lijn ligt met de oorspronkelijke klacht. Wanneer u het hier niet mee eens bent, kunt u de vraag om een second opinion bij onze afdeling Geek Squad neer leggen, aangezien u nu al een nieuwe telefoon ontvangen heeft. U kunt contact opnemen met Geek Squad via infoprotect@geeksquad.nl Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Phone House webcare
    Hans
    Ik accepteer geen foto ik heb gevraagd om het te laten zien in mijn toestel volgens mij is het sluiting schade